برای شنیدن نمونه صدای گویندگان فارسی صفحه گویندگی متن را ببینید و برای شنیدن نمونه صدای گویندگان انگلیسی لطفاً صفحه گویندگی متن انگلیسی را ببینید و همچنین برای شنیدن صدای گویندگان عربی، صفحۀ گویندگی عربی را ببینید و برای شنیدن صدای گویندگان ترکی، صفحۀ گویندگی ترکی را ببینید.
چه چیزی بر قیمت گویندگی متن تأثیرگذار است؟
در اینجا لیست معیارهایی که بر اساس آنها قیمت گویندگی افزایش یا کاهش مییابد را میآوریم:
- ۱. زبان گویندگی (فارسی، عربی، انگلیسی یا ترکی)؛
- ۲. نوع سفارش (تیزر، مستند، تلفن گویا یا…)؛
- ۳. صدای انتخابی (خانم یا آقا)؛
- ۴. شیوهٔ اجرای متن در یک سبک یا چند سبک (پرشور و هیجانی یا ساده و معمولی یا چند سبک با همدیگر)؛
- ۵. زمان تحویل؛
- ۶. تعداد کلمات متن؛
- ۷. وضعیت ضبط (در استدیویی بیرون بهصورت کاملاً آکوستیک و حرفهای انجام بشود یا در استدیویی شخصی یا خانگی یا با موبایل)؛
- ۸. آهنگ زمینه داشته باشد یا نه؛
- ۹. سابقه و تجربهٔ گوینده در زمینهٔ گویندگی؛
- ۱۰. جنسیت گوینده؛
- ۱۱. تعرفهای که گوینده درخواست میکند. (نسبتاً سلیقهای است.)